Вкупно прегледи на страницата

понеделник, 21 март 2011

Makfest 2008

Pesnite od festivalot Makfest 2008

DEBITANTI:
Aleksandar V - Prekrasna si
Dime Petrov - Samo ti
Emilija Cvetkovska - Ti prostuvam pak
Emilija Gievska - Kazni me
Geogri Dimitrov - na istoto mesto
Iguana - Kolku sakam
Ljubisa Filipov - Nekogas moja
Next Time - Bez tebe tivko umiram
Nie - Kon sebe
Patnici - Mi trebas
Robert Vukelik - Ti za sekogas
Stefan Cvetkovski - Ajde Priznaj mi
Tose Trpevski - Bidi moja
Vlatko Lozanovski - Vremeto da zastane(koj e i pobednik na Makfest 2008)

PRVA VECER:
Aleksandra Pileva - Kako mi trebas
Dani i Vlatko - Ne te mozam
Daniel Stojmanovsk i - Prijatel
Igor Mitrovik - Zasakaj nekoj drug
Ilija Kosevski - Milion pricini
Joce Panov - Nema odgovor
Maja Vukicevic - Opusti se
Marjan Stojanovski - Ne prasaj zosto umiram
Monika - Razlicna
Nade - Sto e ljubov
Parketi - Nok od iljada dna
Robert Bilbilov - Te gubam

VTORA VECER:
Andrijana Janevska - Vo pogresno vreme
Bravo Bend - Ti si vo mene
Deana Nikolovska - Angelot zlo ti donese
DNK - Polna mesecina
Fani - Ist kako nego
Filip Jordanovski - Ostani
Iskra Trpeva - Sjaj
Martina - Ako, ako
Mijata - Nema da pomine
Natasa Malinkova - Ni ti ni toj
None i Bojan Marovik - Bez tebe nema utre
Pampers - Kade si ti
Stefan Velickovski - Nema sreka bez tebe sreko

Debitanti

Prva vecer

Vtora vecer


Password:
www.radiomk.com

Нема коментари:

Објави коментар