Вкупно прегледи на страницата

четврток, 2 јуни 2011

Makedonski Narodni Pesni vol. 1-10 by Conka

Makedonski Narodni Pesni vol.1




[*]Biljan Stojanovski - Niko Meandziko
[*]Despina - Ah Ljubov ljubov
[*]Elita - Ajde fato
[*]Goran Alacki - Pajduskata
[*]Goran Todorovski - Ergen odev
[*]Marijana Miseva - Da sum bistra voda
[*]Naum Petreski - Dimitrio sine Mitre
[*]Pelagoniski Biseri - Vojnata trigodisna
[*]Pepi Bavtirovski - Frosina
[*]Petranka Kostadinova - Oj prirodo vecna ubavice
[*]R.Pulevski - Dalui znaes mila majko
[*]Vaska Ilieva - Most mi zidale
[*]Vojo Stojanovski - More aber dojde Aj[e le mori
[*]Zoran Markovski - Despina.mp3

Vol. 1


Makedonski Narodni Pesni vol.2




[*]Andrijana i Irena Alacki - Do dve svaci sednale
[*]Bitolski Merak - Se razbole moma Irina
[*]Despina - Dali znaes
[*]Elita - Dva brata
[*]Elita - Koga trgnav cveto vo tugina
[*]Fontana - Tamu dolu Bitola
[*]Kiss Mi - Na sred selo
[*]Nikola Badev - Ne se beli Mare mori ne se crvi
[*]Pepi Bavtiroski - Po sokaci odam
[*]Slave Veljanoski - Teska bese nasata razdelba
[*]Vaska Ilieva - Imala majka devet sina
[*]Vojo Stojanovski - Uci me majko karaj me
[*]Zoran Markovski - Zajdi zajdi.mp3

Vol. 2


Makedonski Narodni Pesni vol.3




[*]Despina - Trpana
[*]Elita - Kazi Jano sto da cinam
[*]Mice Gosevski - Bolen lezi katil Gorgi
[*]Naum Petreski - Izniknalo krivo Kruvce
[*]Nikola Badev - Kazi Ranje
[*]Pepi Bavtirovski - Nemoj me mila mamo luto da kazes
[*]Petranka Kostadinova - Kirjana
[*]Selimova Zelceski - Bog da bie
[*]Suzana Spasovska - Jano Sevdalino
[*]Vaska Ilieva - Izlegol Neven Peo
[*]Vaska Ilieva - Zetvarska Pesna
[*]Vojo Stojanovski - Kako si se Sevde Naucilo
[*]Zoran Markoski - Bitola Moj roden kraj
[*]Zoran Markovski - Tresenica

Vol. 3

Makedonski Narodni Pesni vol.4



[*]Biljan Stojanovski - Kicevjani Moskovjani
[*]Despina - Dali znaes libe
[*]Erigon - Sto e vreva mamo vo selono
[*]Naum Petreski - Jovane more Jovane
[*]Nikola Badev - Biljana platno Belese
[*]Pepi Bavtirovski - Milke Duso
[*]S.Spasoskai i Pepi Bavtirovski - Blaguno Dejce
[*]Suzana Spasovska - Bor sadila Moma Evgenija
[*]Vaska Ilieva - Sednal Marko malku da vecera
[*]Vojo Stojanoski - Stojane more Stojane
[*]Zoran Markovski - Dej gidi ludi mladi godini
[*]Zoran Markovski - Parahodot

Vol. 4

Makedonski Narodni Pesni vol.5



[*]Bitolski Merak - Emo mori Emo
[*]Enigma - Si slegov dolu v livada
[*]Kalamatjana-Narodno oro
[*]Kire Budzeski - Oj Nedo
[*]Naum Petrevski - Ajde vino pijam
[*]Nikola Badev - Majka na marika dumase
[*]Pepi Bavtirovski - Janicari
[*]Petranka Kostadinova - Dedo mili zlatni
[*]Slave Veljanoski - Tri godini
[*]Suzana Spasovska - Parahodot
[*]Vaska Ilieva - Slavej pesna zapejala
[*]Vojo Stojanovski - Sednav da veceram
[*]Zoran Markovski - Dafino vino crveno
[*]Zvonko Petruseski - Zenil se Petre

Vol. 5


Makedonski Narodni Pesni vol.6




[*]C.Nikoloski - Carot Negotinski
[*]Dragan Vucic - Tri godini stana
[*]G.Stoeva i B.Krstevski - Zemi ogan zapalime
[*]Goran Alacki - Eleno Mome
[*]M.Dimitrov - Ljubev edno ludo mlado
[*]Nikola Badev - Zaplakalo e seloto Vatasa
[*]Pepi Bavtirovski - Brala Moma Grozje
[*]Rojal - Domacine dobri gosti ti dojdoa
[*]S.Zdravkovska - Ne kazuvaj libe dobra noc
[*]S.Zdravkovska - Vo strumica na Ulica
[*]Suzana Spasovska - Ne vitkaj se Sovce
[*]Vaska Ilieva - Slusajte me braca mili
[*]Vidanka Georgieva - Bolen lezi Katil Gorgi
[*]Vidanka Georgieva - Od ljubov kosula mi izgore

Vol. 6


Makedonski Narodni Pesni vol.7





[*]C.Nikolovski - Kales jano kales duso
[*]C.Nikolovski - Tam deka ima visoki cardaci
[*]Dragan Vucic - Marika moma Ubava
[*]Kitka - Pavle mio pie
[*]M.Dimitrov - Mori mome Magde
[*]Nikola Badev - Stani mome da zaigras
[*]Pelagoniski Biseri - Bolna e legnala
[*]Pepi Bavtirovski - Ferman Dojde od Stambola
[*]Petranka Kostadinova - Izlezi Nade
[*]S.Stojkovski - Sto Imala ksmet Stamena
[*]Suzana Spasovska - Ne si go prodavaj Koljo ciflikot
[*]Tuse, B. Stojanovski - Za kogo ti cuti Dano liceto
[*]Vaska Ilieva - Tamo dolu Bitola
[*]Venus - Son sonila Jordanica
[*]Vidanka Georgieva - Davaj me mila mamo davaj me
[*]Vidanka Georgieva - Po drum odev majce

Vol. 7

Makedonski Narodni Pesni vol.8




[*]Adrijana Alacki - Kade se culo videlo
[*]Amajlija - Kazi oblace
[*]Bitolski Merak - Cena sluzi na trpeza
[*]Cane Nikolovski - Koj ja mati vodata
[*]Danijela - Trgnalo mi ludo mlado
[*]Dragan Vucic - Zosto mi se srdis libe
[*]Naum Petreski - Glas mi se slusa
[*]Nikola Badev - Ne mi go lazi Dzordzi Mareto
[*]Pepi Bavtirovski - Majko edna si na svetot
[*]Stevce Stojkovski - Se navali Sar Planina
[*]Suzana Spasovska - Bilbil pee
[*]Tatjana Lazareska - Stamena
[*]Vidanka Georgieva - Si zaljubi Dzefa
[*]Vojo stojanovski - Mahmut se sprema za Tursko
[*]Zoran Vanev - Otvori mi belo Lence

Vol. 8


Makedonski Narodni Pesni vol.9



[*]Amajlija - Kade si trgnala Kito
[*]Cane Nikolovski - Site devojcina
[*]Naum Petreski - Snosti si minav mamo
[*]Nikola Badev - Prasa li Tinke majka ti
[*]Ogneni Momcinja - Sestra kani brata na vecera
[*]Pepi Bavtirovski - Stanuvaj Donke, stanuvaj pile
[*]Pepi bavtirovski - Sto da pravavm sto da cinam
[*]Petranka Kostadinova - Izlezi Nade
[*]Stevce Stojkovski - Son sonila Jordanica
[*]Suzana Spasovska - Sudbo Moja
[*]Vaska Ilieva - Sonce milo
[*]Vidanka Georgieva - Ramize
[*]Vojo Stojanovski - More aber dojde Ajse le mori
[*]Zoran Markovski - Dafino vino crveno
[*]Zoran Vanev - Snosti minav pokraj Vasi

Vol. 9


Makedonski Narodni Pesni vol.10



[*]Amajlija - Spremaj si spremaj
[*]Bon ton - Moma Katerina
[*]Borce Naumovski - Nalej , nalej
[*]Dragan Vucic - Koj sto me cue da peam
[*]Naum Petreski - Glas mi se slusa
[*]Nikola Badev - Maro marike
[*]Nikola Badev - Vino pijam em Rakija
[*]Ogneni Momcinja - Tudzinata pusta da ostane
[*]Pepi Bavtirovski - Tri godini Kate
[*]Petar Milenkovski - Lenka pisi bela kniga
[*]Petranka Kostadinova - Edno malo mome
[*]Vidanka Gorgievska - Po drum odam majce
[*]Vojo Stojanovski - Ajde da si recime edna pesna
[*]Zoran Vanev - Novo selo kaj l'dzite

Vol. 10

Password za site arhivi e:
forum.yump3.org

Нема коментари:

Објави коментар