Вкупно прегледи на страницата

среда, 29 јуни 2011

Folk Fest Valandovo 1995





95 Blaga Petreska - Dal da ti veruvam
95 Blagica Pavlovska - Placi srce
95 Boemi - Bekrijska
95 Dejan Stojanovski - Ova ljubov ogan e
95 Dragan Vucic - Te molam da se vratis
95 Efto Pupinovski - Za mene si rodena
95 Elena Georgieva - Ljubovna
95 Goce Arnaudov - Zetvarska ljubov >>> I-va Nagrada od Žiri (I-vo mesto od publika)
95 Goran Kukic - Moja samovilo
95 Goran Todorovski - Zapej mi pesna ljubovna
95 Jadranka Tusevska - Vlado nevero
95 Kirco Pop Lazarov - Ti si takva, ti si ista
95 Kiril Tanevski - Dali mi se raduvas
95 Krsto Stoev - Tocete vino crveno
95 Lence Dedejska - Sto te mlada zaljubiv
95 Ljiljana Prnakova - Ljubovta e vecna
95 Makedonski merak - Elizabeta Beti
95 Marjan Kocev - Bela Jasmina >>>> II-ra nagrada od žiri
95 Marjana Miseva - Ljubov do zori
95 Megdan - Zaplaci nebo sino
95 Milica Kuzmanovska - Ti mi trebas
95 Misko Krstevski - Nema da te prebolam
95 Natasa Golubovska - Ce go ljubam usni gorete
95 Naum Petreski - Stani stani sestro mila >>> III-ra nagrada od žiri
95 Neli Ti Rekov - Nema vracanje
95 Nino Velickovski - Mojata dusa umira
95 Pero Hristov - Pale Pavlino
95 Petar Necovski - Tri godini lazna ljubov
95 Rosana - Pokazi se sto znaes
95 Suzana Jovceva - Zapejte za nas
95 Svetlana Radevska - Eh da imam sreca
95 Tono Naumov - Zedov zena mrzeliva
95 Vasil Atanasov - Daleku si ti
95 Vesna Popovska - Lazna ljubov
95 Vesna Stamenkovska - Ej Dzordzija
95 Viki Srebrova - Angel moj stipjance
95 Zoran Vanev - Duso moja zal mi e
95 Zvonko Petrusevski - Bagrem sto ce rascuti

Part1 Part2

Нема коментари:

Објави коментар