Вкупно прегледи на страницата

понеделник, 6 август 2012

Изворно од Македонија - Дискографија 5 CD

 





  1. Кате, Катерино - В. Миладоновски
  2. Кирајана - П. Костадинова
  3. Бело лице љубам јас - М. Кузмановски
  4. Мајка на Мариак думаше - гр.Биоритам
  5. Коња врања јавам јас - В. Митева
  6. Зајди, зајди - З. Марковски
  7. Кога тргнав Цвето во туѓина - гр. Елита
  8. Оро води Ангелина - В. Ѓорѓиевска
  9. Мори моме Магде - гр. Фонтана
  10. Билјана платно белеше - Н. Бадев
  11. Благуно дејче - С. Спасовска и П. Бефтировски
  12. Кој што ме чуе да пејам - Д. Вучиќ
  13. За кого ти цути Дано лицето - Туше
  14. Таму долу Битола - гр. Деспина
  15. Параходот - С. Спасовска
  16. Отвори ми бело Ленче - З. Ванев
  17. Стамена - Т. Лазаревска
  18. Дали знаеш - гр. Деспина




01 Grupa Fontana - Vino pijam
02 Suzana Spasovska I Grupa Bioritam - Kalino mome
03 Grupa Bioritam - Uci me majko, karaj me
04 Zoran Markovski - Dafino vino crveno
05 Naum Petreski - Dimitrijo sine Mitre
06 Goran Todorovski - Ergen odev
07 Ani Malinkova - Ajde slusaj, slusaj, kales bre Angjo
08 Grupa Virtus - Trgnalo mi ludo mlado
09 Mile Kuzmanovski - Tam deka ima visoki cardaci
10 Elena Velevska - Davaj me mila mamo, davaj me
11 Grupa Despina - O Jano, Jano
12 Cane Nikolovski - Prsten mi padna Neso
13 Grupa Amajlija - Oblace le belo
14 Suzana Spasovska - Bilbil pee
15 Zoran Vanev - Snosti minav pokraj vazi
16 Grupa Ogneni Momcinja - Tugjinata pusta da ostane
17 Aneta Micevska I Grupa Molika - Cvetinite oci ceresovi-Snosti pominav zaminav
18 Vidanka Gjorgjievska - Mnogu merak imam babo




  1. Градил Илија манастир - Група Конак
  2. Дали знаеш мила мајко - Р. Пулевски
  3. Ацано, млада невесто - Група Виртус
  4. Царот Неготински - Ц. Николовски
  5. Не си го продавај Кољо чифликот - С. Спасовска
  6. Излези Наде - П. Костадинова
  7. Битола мој роден крај - Група Фонтана
  8. На Струга дуќан да имам - Ј. Митев
  9. Каранфило фил фило - Група Бон-тон
  10. Бор садила мома Евгенија - С. Спасовска
  11. Дали паметите вие Велешани - Група Коктел бенд
  12. Немој ме мила мамо луто да колниш - М. Кузмановски
  13. Јоване море Јоване - Н. Петревски
  14. Надо, Надо - К. Буцевски
  15. Ајде Фато - Група Елита
  16. Ја излези стара мајко - Група Деспина
  17. Праша ли Тинке мајка ти - Елена Велевска и Група Деспина
  18. Имала мајка - В. Илиева




  1. Не се бели Маре - З. Марковски
  2. Чифте, чифте - Група Деспина
  3. Черечна се од корен корнеше - Е. Велевска
  4. Саноќ ле Наде - М. Кузмановски
  5. Филзој моме - Ј. Митев
  6. Мост ми ѕидале - В. Илиева
  7. Во Влашкото маало - Група Фонтана
  8. Мома Катерина - Група Конак
  9. Калеш Јано, калеш Душо - Ц. Николовски
  10. Вино му се пие - С. Спасовска
  11. Налеј, налеј - Б. Наумовски
  12. Си заљуби Џефа - Е. Велевска
  13. Ајде да бегаме мори Васе - А. Малинкова
  14. Три години стана - Д. Вучиќ
  15. Фати се Бое на оро - Група Кале
  16. Иччовице млада невесто - Група Бон-тон
  17. Ајде вино пијма - Н. Петрески
  18. Едно време си бев ерген - П. Нечевски


Благодарност до  pilch@rd  , шутракот од Емагаре

Нема коментари:

Објави коментар